Evaluatie stickeractie

De stickeractie bij Carrefour Market Gooreind is inmiddels beëindigd.
Dat deze actie een enorm succes was, is voor iedereen duidelijk en blijkt uit volgend overzicht:

- er zijn 400 albums in omloop gegaan
- in het album staat de afbeelding van 241 spelers van K.GVV
- van elke speler werden 550 stickers gedrukt
- er werden 132.500 stickers afgeleverd, verdeeld in meer dan 33.000 zakjes
- volgende foto’s werden besteld:
               - 73 grote individuele foto’s
               - 25 kleine individuele foto’s
               - 66 grote ploegfoto’s
               - 72 kleine ploegfoto’s
- meer dan 1.000 stickers werden na de actie bezorgd aan leden om hun album te vervolledigen
- meer dan 3.000 overgebleven individuele stickers worden uitgedeeld aan de betreffende spelers.

We mogen besluiten dat deze actie de binding tussen Club en spelers enorm gestimuleerd heeft en bovendien garant staat voor een unieke en tastbare herinnering aan een heel leuke periode in ieders spelerscarriére.
Als Club zijn wij verheugd hieraan te hebben meegewerkt.
Het is evenwel Carrefour Belgium en in het bijzonder Carrefour Market Gooreind, die deze actie hebben aangeboden, uitgewerkt en tot een succes hebben gevoerd.
Wij willen Philip Knaepkens en zijn vrouw Jill Van Win dan ook enorm en hartelijk danken namens alle leden van K. Gooreind VV.
Het initiatief, de opzet, de contacten, de uitvoering en alle logistiek verliep allemaal via hen en dat zorgde voor een weergaloos succes. Philip en Jill hebben trouwens al laten uitschijnen dat een actie als deze voor herhaling vatbaar is over enkele jaren… en dat gaan we zeker onthouden!

Het Bestuur

Plaats een reactie
*
*

 
 
Terug naar boven